Fredag!

Eskilstuna va trevligt.
Det va mest vi tjejer som umgicks och Maxim satt och kollade på typ. Men det va skönt för vi redde ut massa saker som har hängt i luften länge nu och så har vi tagit vissa beslut som jag tror är väldigt bra. Dem är iaf nödvändiga för en fortsatt gemenskap mellan oss tjejer.
Bara det  inte tas på fel sätt, vilket jag tror kommer hända. Men det tar vi när vi kommer.

Nu har jag den där klumpen i magen igen. Jag har varit borta från Jens och saknat honom hur mycket som helst och sen när jag kommer hem så känns det verkligen inte bra mellan oss. Det är som att luften är tjock av ord som vill men av någon anledning ändå inte blir sagda.
Det känns som att han är sur på mig för att jag åkte. Jag förstår honom. Det kan ju inte vara speciellt kul att sitta här själv. Fast han va ju inte själv egentligen, han hade ju killarna här och spelade poker..
Det kanske bara är jag som inbillar mig, kanske för att jag mår dåligt, har dåligt samvete, för att jag åkte. För att jag lämnade honom själv, även om det bara var för en natt.
Men det är kanske så det känns att åka ifrån någon man älskar och sen komma tillbaka?
Kanske att det är normalt?
Hur som helst så tycker jag inte om det. Vill inte åka från honom.
Även om jag tror att det i längden är nödvändigt för vårat förhållande.


Utgång ikväll med das nykterist! Det ska bli kul :) Hoppas att älskling följer med!

Sija!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0