Eskilstuna here we come!

Idag ska jag till Eskilstuna med Christine och Catrin för att hälsa på maxim.
Det känns lite tråkigt att lämna Jens igen men samtidigt skönt att få komma ut och bort från den här äckliga lägenheten.
Jag tror att det kommer bli bra, även om jag vet att det kommer bli jobbigt när det är dax att sova.

Sjukt rolig kväll igår.
Christine fyllde år så vi va ute och åt och sen lånade vi johannas bil och körde hem Catrin.
På vägen stannade vi för att kolla vart en person bodde. En person vi inte tycker om. En person som vi ska trackasera.

Nu måste jag gå och äta pizza med Ellen, Ockis och Jens :)

Ba bajj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0