söndag.

idag är jag sjukt seg! har sovit sammanlagt fem timmar under hela helgen :O

I fredags va det party med tjejerna som gällde! det va jag, Johanna, Catrin, Ellie och Elin. Och sen kom Emil också :)
förfesten va jätte kul, mycket prat och skratt som alltid<3
Och sen va det krogen som gällde, först va det hur kul som helst, vi dansade och röjde satan. Men efter typ en timme så blev jag spyfärdig, bara så där :S Konstigt! Men jag bestämde mig för att gå hem iaf. Och på vägen hem mötte jag en stupfull Jens. Eftersom att jag blev så besviken på honom för att han lovade mig att komma och dansa med mig, men inte gjorde det, så sa jag det till honom. Och sen sa jag att jag skulle gå hem för att jag inte mådde bra men att jag ville att han skulle stanna med sina kompisar. han ville inte stanna, men jag lämnade över honom till hans kompisar och sa hejdå. Sen kommer han hem efter typ en timme och skriker och är jätte sur för att han hade sprungit runt på stan och letat efter mig :P Och så hade han fått för sig att tjejerna hade sagt massa saker till honom som dem inte hade. Och så hade han gjort massa annat idiotiskt också :S Sen så va han helt störd hela natten,men tänker inte skriva vad han gjorde.

Lördagen,
I lördags skulle jag upp jätte tidigt för att gå hem till pappa och hjälpa honom med lite små saker. Sen blev jag kvar där tills mina farbröder med flera kom dit. det va jätte trevligt :) Sen när dem skulle på julbord så tog jag och Elin bussen hem till mig. När vi kommer in stinker det i hela lägenheten efter fredagens rabalder och Jens ligger i soffan och är bakis som ett svin och kommer inte ihåg någonting av gårdagen.. Vilket kanske var lika bra för honom. Men vi sätter iaf gång och städar och lagar mat. Och efter maten vilade vi 30 min innan vi var tvugna att göra oss iordning för att Jens kompisar skulle komma. Men sen när dem väl kom så kände jag att det blev lite mycket så jag ringde till Johanna som kom och hämtade mig och Elin och så åkte vi till Bubba. det va trevligt, fast jag höll på att somna hela tiden så vi va inte där så länge. Sen när vi kom hem (Elin sov hos oss) så la vi oss i sofforna och kollade på film, sen sov jag en timme innan jag blev väckt av Ellen som ringde. Kommer dock inte ihåg vad hon sa eftersom att jag halvsov.. efter det så kunde jag inte somna om på flera timmar, men sen när jag väl lyckades så fick jag iaf sova en timme innan det var dags att gå upp igen..

Söndagen,
Gick ju upp ganska tidigt idag, efter bara två timmars sömn, inte kul, men jag va ju tvungen eftersom vi skulle åka till bodaborg med mamma. Det va kul, förutom att Elin och Jens bråkade hela tiden och att jag hade velat vara mer med mamma. Sen när vi kom hem så va det bara att sätta på sig varma kläder och gå till rosvalla för att kolla hockey.  Nyköping vann, men de spelade sjukt dåligt tyckte jag. Och sen fick vi skjuts hem av pappa och farbror. Sen åkte Elin hem till norrköping, och nu sitter jag här och håller på att somna.. Zzzz..


Helgens dagar har varit bra, dock har ju nätterna varit värre. Hoppas på att få sova lite i natt.
Men iaf, PUSS på att lillasyster va hemma och att tjejerna är underbara <3
Och en lite mindre puss på att Jens fick festa på första gången på en månad ;)


Jag och Jens har 6 månader idag <3


/M


Kommentarer
Ellen

Förlåt för att jag ringde och väckte dig älskling, men jag fick panik där inne på toan på Olearys! <3 Saknar dig meeeeeeeeeed!

2008-12-05 @ 16:05:57
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0