Rock with me!

Jag är på sjukt bra humör, allt känns bra, det känns nästan som när man är nykär. Den där lite pirrande känslan inför den nya dagen. Och visst finns depritionen där. Men den är inte lika tydlig. Kanske är jag nykär? Kanske i livet? Känns toppen i vilket fall.
Sen har jag ju en liten hemlighet också, som ingen får veta. Lite drömmar som bara får mig att le. Och kanske att dem en dag slår in? Men det tror jag inte, och jag vet inte ens om jag vill det. Vissa drömmar är bäst som drömmar. Drömmar som man bara ler av. Sjukt härligt <3


Jag fram emot helgen med tjejerna, partey! Är ganska sugen kan man ju säga ;)
Hoppas på vänner från andra städer också, vänner jag tycker om. Det kan bli sjukt kul!


- Du är en superstar, och du vet om det.
- Du är sjukt snygg, men vet du det?
- Du får mig att sväva, hur gör du?
- Du gör mig glad, och du är bäst på det.

Åh, om du bara visste vad du gör med mig.
Tänk om jag skulle visa dig?


Im gona rock you, so rock me!
I wanna play you,so play me!

Cosy in my mind..



J e n s & M a l i n = P U S S <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0