Försökte iaf..

Sover hos pappa i natt.

Nu har jag pratat med Jens. Blev inte så jävla bra kanske, men det var ju väntat, så vad gör man?
Jag blir så trött.. suck!
Han vägrar ens lyssna på vad jag har att säga, och lägger över det på mig. Och då blir jag så ledsen så jag får inte fram vad jag ville säga helt, så det blir missförstånd för hela slanten..
Just nu är jag så ledsen så jag orkar inte skriva ens..
Jag saknar honom.
Hoppas att han kan förstå snart...


Kul att han stängde av mobilen också..
Det va ju så bra..? :(
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0