Tisdag,

Jag hatar att sova tidigt, för då vaknar man tidigt!
Vet inte riktigt vad det är med min kropp, men jag sover fyra timmar och sen ä jag klarvaken, kan verkligen inte somna om :O Just idag är det väl kanske för att jag är nervös inför uppvisningen, och så kommer ju syster också :D

Jag förstår inte riktigt vad jag är nervös för, jag kan danserna, och jag tycker om dem.
Och jag brukar aldrig vara nervös, jag menar, jag har gjort det hä minst tusen gånger förut.
 Men det kanske är för att jag inte riktigt är klar med kläderna än?
Men det fixar sig.

Jens är sjukt söt när han sover :)
Han ligger som ett cp, snarkar, pratar och viftar på ögonbrynen XD
Puss på det!



Imorn ska jag och Elin fotograferas av das nykterist :) Det ska bli kul. Dels att stå framför kameran igen, även om det inte är riktigt samma sak som modell jobben så är det kul, och sen för att få umgås med nykteristen. Tycker om henne, hon är kulig :) PUSS på imorgon <3



Jag är skadad, kan inte röra armarna riktigt och har en stukad tå, jag är trött och spänd, vilket ger mig huvudvärk, och jag har magkatarr och börjar bli förkyld, men jag är ändå sjukt glad och ser fram emot den här dagen :)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0