Lördag.

Jag börjar bli ganska trött på att gå och läggamig tidigt nu. Jag vaknar liksom senaste klockan sex på morgonen och sen sitter jag och väntar på att nått ska hända. Känns ganska värdelöst måste jag säga :O

Igår va vi hemma hos Jens kompis och drack lite öl och spelade fifa. Inte allt för kul, men det dög. Jag höll iaf på att somna vid nio så jag tog bussen hem och så somnade jag vid elva. Sen blev jag jätte sur när jens kom hem vid halv ett och väckte migg genom att först prata med mig och sen spillde han ut sin mjölk över hela sig och sängen och tvungade mig att byta lakarn, så nu måste jag tvätta madrassen också, för jag antar att han inte tänker göra det ><
Börjar bli ganska trött på att han inte kan hjälpa till med nått :( Men men nu ska jag inte sitta och gnälla..

Idag ska jag och pappa åka till norrköping och handla skor, mys :) Och så ska vi självklart hälsa på Elin också <3
Sen när jag kommer hem tänkte jag försöka sova lite och sen ska vi iväg till Jens mamma och fira henne, det blir kul :) Vet dock inte vad jag ska ha på mig :S Men det löser sig!

Längtar tills imorn för då ska jag till mormor och göra henne julfin tänkte jag :) Fixa hennes ögonbryn osv :)


För övrigt så ska jag och Johanna på kryssning :D Wiie!!

Nu ska jag ut och gå, så tiden går lite fortare ;)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0