Lööv.

Sitter här och har ont i magen. Saknar min lillasyster så mycket  :(
Efter att hon åkte hem i söndags så har det kännts så tomt här..
Ingen som sitter och sjunger falskt till dålig musik i soffan..
Ingen att ha roligt och skratta med åt allt och inget så som vi gör..
Ingen att prata med om du ont vissa saker gör, saker som bara hon förstår..

Åhh, min lillasyster är världens bästaste <3

Helt seg dag idag, har inte gjort ett skit. Sovit och kollat på tv med Ellie.
Och sen när hon åkte hem så låg jag i sängen och kollade idol med Jens<3.
Och nu är det spela som gäller.
Trots en ganska tråkig fredag så är det skönt att bara vila ;)

Imorn ska jag äta middag med min mamma, längtar :) <3


Det känns sjukt jobbigt just nu..
Känslan efter allt som hänt senaste två veckorna sitter kvar och vill verkligen inte försvinna. kanske iofs inte är så konstigt med tanke på att det hela tiden måste hända nya saker. Jag har också lite svårt att sätta ord på det jag känner eftersom att det är så privat. Det är liksom inte saker man säger till vem som helst. Och sen så känner jag också att dem närmaste inte skulle förstår iaf, eller jo två av dem. För de är dem enda som vet hur "det-den" verkligen är..
Det är så svårt när man inte heller vet vad eller hur man ska göra, vad man vill. Hur ska man tolka allt som händer?
För jag börjar känna att jag inte orkar det här längre..


Dagens PUSS går till Christine och Catrin för den fina julklappen :) <3


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0