Godmorgon!

Klockan är nu halv sex och jag sitter och väntar på att älskling ska vakna så att han kan hjälpa mig i spelet :P

Tror att jag håller på att bli sjuk, känner mig konstig i hela kroppen.. Mindre kul.
Sen så har jag det där knipet i magen också. Men det är nog bara att vänja sig vid skulle jag tro.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig lite tom på ord..

Hade tänkt åka till lillasyster imorn iaf, mys :)
Ne, nu ska jag väcka sömntutan för nu har han sovit nästan 11 timmar!

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0