Att sakna en vän.

Jag saknar en vän som jag en gång hade.
Min vän var en pojke, men det gjorde inget. För han var speciell.
Han är en sån som man hatar när man inte känner men när man kommer nära så älskar man honom.
Vi blev vänner en vårdag, när han var ledsen och ville ha min hjälp.
Han är en sån vän som man aldrig skulle bli kär i, och som man vet aldrig får känslor heller.
Jag kände mig trygg med min vän. Jag kunde sova i hans knä, eller ligga bredvid honom en hel natt och allt vi gjorde va bara att prata.
Han bar mig när jag hade skoskav och jag målade ett leende på hans läppar när livet var svårt.
Jag kunde prata med honom som ingen annan.
Min vän fick mig glad, det får han mig även idag. Men jag saknar det som en gång var, för det va riktigt bra.
Han lyssnar utan att dömma och blir inte arg när jag gjort fel.
Jag saknar min vän..


Och min vän vet det!<3

/M


Kommentarer
Oaa

Vem bejb?

miss yaa

2008-12-18 @ 19:16:05
URL: http://pokerfaaace.devote.se
Mami

Järry! :)

Saknar dig också! Hur gör vi med kryssningen? :D <3

2008-12-20 @ 06:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0