Åt helvete!

Dansen gick verkligen inte bra. Eller första gick bra tills sista steget, då va jag så lättad att det snart va över så jag tänkte inte riktigt på vad jag gjorde och snubbla till lite! men det gör inte så mycket, tänkte på hur kul det måste ha sett ut och började tok garva :)
Sen andra dansen gick jätte bra första stegen och sen blev det svart för ögonen en liten sekund och sen va jag jätte yr och visste inte vad jag höll på med. Även om jag satte stegen osv så blev det allt annat än bra, men jag orkar inte bry mig just nu. Tar det lugnt nu och satsar på nästa år istället! Ska försöka få en platts på lyriskjazz då också. Sanne skulle skriva in mig om det fanns en plats, vilket jag hoppas på.

Kul är ju också att det stinker kattkiss i hela lägenheten när man kommer hem..
Ska städa nu och sen blir det film och mys <3


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0