Åhh,

Jag saknar förra vintern!
Jag saknar stilen <3
Jag saknar mina och Ellens kanonfyller, Dem va GULD <3
Jag saknar Elins och mina hela dagar bestående av kaffe och kladdkaka<3
Jag saknar friheten att kunna göra som jag ville när jag kände för det!
Jag saknar förra sommaren!
Jag saknar alla nätter som jag och Järry låg på madrassen i mitt vardagsrum och bara garvade av trötthet<3
Jag saknar att helt plötsligt komma på att man va vit, ringa Johanna och ligga i solen på en gräsmatta hela dagen <3
Jag saknar att snacka skit med Ellie medans man tittade på killarna som skatade i trosa<3
Jag saknar bulgarien med Christine, Catrin och Johanna<3
Jag saknar att jobba med Elin och vara helt täckt av målarfärg<3
Eller va fan, Jag saknar hela 2oo7! Grymt bra år enligt mig!
Visst fanns det saker som jag skulle velat ändra på eller ta bort eller lägga till. Men iaf :)

2oo8 har inte alls varit lika bra. Studenten va bra, grymt bra. Vissa sommar kvällar, helt underbara.
Men i det stora hela har det nog varit mest dåligt.. =/ Hoppas på ett bättre 2oo9!
Hmm, låter som att jag sitter här och firar nyår, men nej nej :) Jag bara gör som vanligt, funderar.

Jag har en klump i magen, stress, både bra och dålig stress. Saknad, både bra och dålig saknad och en viss saknad som jag inte riktigt förstår. Ångest, över allt som jag hade kunnat gjort i år om jag bara inte hade gjort vissa val. Men samtidigt vet jag inte riktigt om jag ångrar det. Åh, jag orkar inte tänka mer!
JAG BLIR GALEN XD

Skräll Malin, skräll! 

/M


Kommentarer
Ellen

Vi ägde på kanonfyllor, du och jag älskling <3

2008-12-22 @ 23:48:42
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0