Sista natten på jobbet.

I natt är sista natten på jobbet för mig. Känst lite halvt, jag kommer sakna det.
Tycker om dem jag jobbar med och jag tycker om att jobba så som jag gör.
Lära mig nya saker varje dag, vara självständig och känna att jag klarar det mesta.
Hoppas att jag får komma tillbaka sen när de börjar anställa mer folk.
De ska skära ner på folk nu för att det går dåligt för företaget. men bossen ville ha mitt nr osv sen för jag va tydligen intressant när de skulle anställa igen :) Det känns riktigt bra!
Jag gjorde iallafall en tårta och bjöd på idag bara för att det va min sista dag, det va omtyckt :)
Och eftersom att vi inte är så många här så blev det massa över som min tjocka sambo kan smälla i sig sen när jag kommer hem! Happy day.

Jag tänker extra mycket på min lillasyster nu i natt.
Imorgon ska hon börja gymnasiet. Hoppas att det går bättre för henne där.
Jag tror att det kommer göra det för hon verkar mer motiverad för det än hon har varit för skolan tidigare.
Usch vad jag saknar henne! ♥

Förövrigt så hittade jag Jens deckad i sängen imorse när jag kom hem..
Klev innanför dörren och höll på att ramla baklänges av stanken från gammal öl och "manlig" svett.
Sen gick jag in i sovrummet och där låg han som ett annat jon och snarkade med munnen som vanligt vidöppen och en hand på bröstet och den andra i kallingarna. Åh, vad han är sexig när han sover! Haha!
Jag va så sur över hur det såg ut och luktade så jag stängde dörren om honom och gick in i vardagsrummet, som såg för jävligt ut, och la mig i soffan och kollade på djävulen bär prada, i brist på bättre.
Efter ett tag så vaknar han, kommer ut i vardagsrummet, jag skäller ut honom och han kollar på mig med söta ögon och säger förlåt, att han ska städa sen och att han hade glömt sin mobil hos Jacke.
Han hämtade inte sin mobil idag och jag tror inte att han har städat heller, men jag hade inte väntat mig mer heller ;)
Men det är lugnt, jag får väl städa imorn!


Idag har jag köpt lite nya möbler också :)
Får dem i slutet av veckan. Tror att det kommer bli riktigt bra.
Så kommer Janne och sätter upp våra gardiner också.
Och sen ska mamma hjälpa mig att fixa och dona :)
Sen så kanske man kan börja trivas hemma föe en gångs skull, för just nu känns det bara jobbigt att komma hem.
Fast sovrummet är jag ändå ganska nöjd med, det är fint :)


Nä nu ska jag jobba sista timmarna innan jag kan åka hem till min älskade, han som sover så fult ;) haha!


- Jag har en vän, en bra vän. En vän som gör mig glad oavsett vad. Det spelar ingen roll vad de e, min vän får mig alltid att le ♥

Alla borde ha en sån som min vän i sitt liv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0