Arbetslös.

Okej jag måste skriva fort medans min sambo är i duschen.
Han får nämligen inte veta att jag har en blogg, för jag orkar inte att han ska snoka i den också som med allt annat.
Vill ha något för mig själv ;)

Igår hade jag träning för första gången på länge, det gick bra fast jag blev snurrig av alla jävla snurrar XD
Sen efter så stannade jag en stund och pratade med Ellie :) Shit va brun hon va!
Sen gick jag till bussen, då stod det att den skulle gå om 40 min, lite surt!
Men så kom det en ockle buss iaf, så jag hoppar på den och säger att jag vill åka med till busstationen, och det fick jag.
Men pröblemet vara bara det att den gick inte dit, den gick direkt till ockle, jippi.
Så jag fick åka först till ockle och sen till nyköping ><
Bussshaffören hade glömt att han inte stannade vid busstationen.
aja, liten åk tur, och med död mobil också ;) Haha!

Usch vad trött jag är idag, tror att jag har sovit för mycket..

När jag har vaknat till lite så ska vi städa hela lägenheten och sen ska jag hem till pappa och göra klart :)
Sen kommer våra nya möbler i slutet på veckan :) Wiie!

Nu kommer han...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0