Vilken dag!

Ligger i soffan och väntar på att alla piller ska börja verka så att jag kan få sova lite. Smärtan är enorm just nu. Men så värt det. Och jag hoppas att det går över om någon dag, som det gjorde sist.

Vilken dag jag har haft. Vilken frihet det är med körkort! Jag är inte längre beroende av att robin kör mig. 
Jag kunde åka och handla själv! Stor lycka för både mig och robin! :)

Och så fick jag vara lite taxi ikväll också :) fick köra hem Eva som hade varit ute med sina jobbarkompisar :)
Sen åkte jag och elin runt lite och kollade på staden, pratade och lyssnade på musik. Det jag har längtat efter! Blir mer av det imorgon :) börjar dagen med att köra elin till skolan :)



Min älskade lilla knorvling <3
Barnen börjar må bättre nu, pumpan är fortfarande väldigt snorig. Men jag funderar på om det kanske är pollen?
Hon har varit det sen vi började äta allergipiller mot det. Och till och med elin och robin som aldrig brukar känna av pollen har ju behövt ta piller..
Tydligen många som känner av det nu! 

Vi får se. Tänkte att jag skulle ringa till cv imorgon och kolla med dem! Kanske finns något att ge henne? Fast jag är tveksam eftersom hon är så liten. 

Nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon! Upp och köra bilen :)

Lycka :)


Kommentarer
Madeleine Mering

Förstår att de är kul att köra. Men tänk på att bensinen är jättedyr och planera dina res noga.

2014-04-26 @ 06:42:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0