Champix dag 9.

Även idag har gått bra. 
Självklart så är ju vissa situationer jobbigare än andra. Men inte de situationer som man kanske skulle kunna tro. Jag har inga problem med att stå bredvid någon som röker. Inte ens när jag dricker kaffe samtidigt.
Det jobbiga är själva vanan. Till exempel så började jag leta efter tändare förut idag när jag skulle gå till bilen. Men sen kom jag på mig själv.  

Just det där med att något saknas är jobbigt. Jag är ju van vid att belöna mig själv med en cig efter att jag dammsugit, diskat osv.. 
Jag måste hitta något annat! Just nu funkar godis, men börjar tröttna på det också.. 


Idag har jag belönat mig själv ordentligt!
Jag och lillasyster har gjort fint på balkongen! 
Köpt blommor, jordgubbar, smultron och planterat tomater.



Litet smakprov :) 
Får ta bättre bilder imorgon när det är ljust! 

Nu ska jag äntligen lägga mig. 
Tröttheten var hemsk imorse, men det har blivit lite bättre ändå. Håller tummarna! 
Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0