Trötthet och morgonyra.

Har haft en hemsk natt. Sovit jätte dåligt. Det gjorde ont här och rann där, något lät där och robin vände sig sådär.. Ja lite allt möjligt har jag vaknat av..

Självklart blev ju det stora uppvaket av min älskade lilla knutt som kom och ville ha sin näringsdryck och mysa. Han är så himla gosig när han kommer på morgonen <3

Nu har jag tagit bort tejpen, kändes som att den mest var i vägen för läkningen. Så nu blir det lufta hela dagen så kanske jag slipper rinnandet sen. Det sjukt störande rinnandet..

Idag ska vi till BVC, annars tänker jag faktiskt inte göra ett skit..

En ny, lite gladare uppdatering senare kanske..



Kommentarer
fiwa

Hur går det för hyllan? Läker dom? :)

Svar: Jadå, nuså! Fast det kommer ju ta ett tag. Men känns bättre efter nya stygnen nu, måste bara sluta vätska också ;)
Maliin

2014-04-15 @ 10:07:47
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0