Tokigt.

Nu är det ju helknas! 
För att förklara det lite enkelt, bröstet är öppet eftersom att det blev så mycket vätska så att stygnen löstes upp förtidigt. Men det är rent och snyggt och luktar inget. Ska till kliniken imorgon så att de får kolla på det. Tror att de kommer att få sy igen det igen. Hoppas på att de gör det iaf.

Och här kommer bilden....




...nä maddus, du kan andas ut! Jag ska inte visa så du får ont ;) 
Men däremot har knutt något till Wilma, så vi måste leka snart :)

Annars rullar livet på. Båda ungarna har ögoninfektion, men vad gör det när man kan mysa ner sig i soffan med dem och klicka hem lite nya vårskor och kläder. Knutt fick välja själv och pumpan såg så lycklig ut så jag tror att hon gillade det jag klickade hem åt henne med.
Försökte hitta skor till robin också, men det gick väl inte så bra.. 
Själv tänker jag göra som vanligt, ett par tygisar för en hundring. Fast i ny färg detta år :) oooops! Så busigt!



Idag blev det våfflor till lunch! Det gillades av pumpan! Inte av knutt.. Han åt grädde och strössel bara :P

Lev länge och väl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0