Onsdag!

Underbara morgon!
Vaknar av två små iskalla fossingar mot min mage, lilla knutt som kom och kröp ner hos mig.
Jag hade inte ont, tror att penicillinet börjat göra sitt.
Sen åkte Robin och knutt iväg, knutt till dagis och robin till läkaren. Jag och pumpan dansar polka och pussas och kramas. 
Väntar på att klockan ska bli nio så jag kan ringa Gunnar. 



Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera om helgen, men jag har varit helt slut några dagar, så jag tog lite ledigt.

I lördags fick jag ju massa besök, många som ville vara med och fira min födelsedag :) jag fick så himla mycket fint. Massa fina blommor! Och min söta svärmor skickade blommor med bud! Hur söt är hon inte då? :)
Sen var det party på kvällen! Hur kul som helst! Fast nästa gång tror jag att vi skaffar barnvakt och drar med oss hanen ;)
Söndagen blev en riktigt seg dag. Oj så trött jag var. Jag är för gammal för att festa hela natten. Bara att inse ;)
Pappa, Mona och Isabelle kom och fikade iaf. Och så kom Eva också :) mysigt!


Hur går det för kissarna då?
Det går hur bra som helst!
Lilla Britta är så himla gosig! Om man går in och gosar med henne och så slutar man en liten stund för att klappa på Maggan, då får man små tassningar på sig tills man fortsätter med henne. Men om man ignorerar tassningarna så klättrar hon upp på en och upp i ansiktet och gosar in sig :) 
Maggan är inte lika gosig. Hon vill gärna bli klappad på, men tycker nog ändå mer om att bara prata lite. 
De äter och dricker som de ska och de använder lådan :)
Nästa vecka ska vi nog börja utöka inhängnaden, får se hur det går :) det kommer nog ta ett par veckor!



Nu ska jag riva diskbänkar :)

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0