Jorå!

Nu är vi på topp! .....eller?
Nä! Självklart inte! Börjar känna mig febrig! Kan iofs vara trötthet och ny medicin som gör det. Och hör och häpna! Imorgon blir det nog en vända till Linköping igen. Skiten har ju självklart "spruckit".
Ett stygn har liksom skurit sig ut genom huden.. Jodå.. Det går så bra! Inte ett dugg bitter!
Inte ens i närheten av samma hål som sist, men ett litet räcker. 
Börjar tappa hoppet om det här nu.

Lite roligare saker då.
Har startat en ny grupp på fb ihop med en tjej som heter Elin :) (inte min syster)
MORötter och andra päron heter den!
Hoppas att det kommer gå bra, ska försöka hålla ordning så gott det går. Men vi vet ju alla att det är många starka viljor och åsikter som möts i dessa grupper ;)
Roligt är det iaf :)



Inte tagit några bilder idag, så mina älsklingar får pryda detta inlägg!
Gör inget, kan inte bli för mycket! 

Men imorgon blir det bättring igen!

Tokigt på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0