Intryck.

Jodå, jag kan det där med intryck. Va och sökte ett till jobb idag och vad gör jag? Jo, självklart så tappar jag ju en burk barnmat mitt i allt. Den trillar i golvet och går i tusen bitar.
Mycket smidigt ;)

Nu sitter jag ute på pappas jobb och ska försöka få i mig lite frulle, sen ska jag försöka köra lite. 


Är den god? Jag hoppas det!

För övrigt så tycker jag att det är så otroligt roligt att folk har sånna problem med mitt liv och mina val. Och ännu mer roligt att det blir problem för att folk inte kan läsa hela meningar. Det roar mig :)
Samtidigt som jag blir lite irriterad eftersom vi pratat om detta.

Fick förfrågan om att lägga upp grejerna som jag fick hem igår. Får göra det senare sen när vi kommer hem ;)
Då kan jag ju också förklara varför bröstet såg ut som det gjorde, det är inte farligt och det är superbra att det ser ut så! 

Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0