:(

Vad tusan göra? 
Vi har två små kisseungar.. De är födda och uppväxta i en lada/utomhus och vet därför inte vad en kattlåda är till för.
De har nu legat under sängarna i en vecka, knappt ätit eller druckit.. De kommer fram ibland och gosar men inte mycket mer.
Skulle behövt en stor kisse som kunde visa dem, så som raya gjorde med tingeling, men tyvärr så har vi ju inte det :/

Jag vet inte hur vi ska göra, men tar tacksamt emot tips!
Hade de varit kvar där vi hämtade dem så hade de blivit avlivade. Just nu känns det som att det kanske hade varit det snällaste mot dem.. 

De är inte rädda för barnen, de har gått fram även till dem och gosat lite.
Vi har visat lådan, flera gånger, och ställt mat, vatten och mjölk i olika rum, men de rör det inte. Fick i ena kissen lite mjölk idag (de är uppväxta på mjölk från ladan), men maten petade den bara på.. (Maten som vi fick med när vi hämtade dem och som de ätit förut)

Känner mig så vilse. Vad ska jag göra? Hur mycket längre tid ska jag ge dem? Är det ens någon ide? Eller kommer de bara plågas? Borde jag ta bort dem?

Kan man ringa katthemmet och få tips kanske? 
Någon som vet?


De är ju så fina och mysiga när de vill.. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0