Zz..

Tisdagsmorgon... Usch så trött jag är.. Blev ju liksom inget att gå och lägga sig tidigt. Lillan var så ledsen och hade ont i magen så hon somnade inte förrän vid tio. Men ikväll måste det bli tidigt. Jag är så sjukt trött! Måste sova ordentligt en natt iaf om jag ska orka resten av veckan!
Knutt var trött igår kväll. Han somnade vid fem och vaknade nu vid kvart i sju. Tänk om man bara vore liten igen och fick sova så :)

Känner att jag gnäller väldigt mycket på min sömnbrist. Men jag tror att psprutan inte heller är så bra för mig. Har varit konstant trött sen jag tog den.. Och humöret har ju inte varit på topp heller.. Tror inte att jag fortsätter med den..

Nu ska jag duscha och dricka kaffe, lämna sonen på dagis och sen blir jag hämtad av tant Eva :)

Första lagret målat på dörren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0