Väntan.

Sitter och väntar på att mina älsklingar ska komma hem. Robin åkte nyss för att hämta knutt och Elin. Ska bli så skönt att få hem honom <3
Så länge fixar jag tvätten och det sista städet! 

Vi har skruvat ihop knutts nya säng idag. Ska bli roligt att se vad han säger om den när han kommer hem :) 



Bäst att sätta fart så jag hinner så vi bara kan mysa när de kommer hem :)

Imorgon åker vi till Västerås, det ska bli roligt :)

Idag tog jag paus.
Blev för mycket.
Kör på som vanligt och tar nya tag imorn, med nya krafter!

Löv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0