Utsövd?

Det känns jätte konstigt att inte vakna som ett vrak. Har ju blivit så van vid det.. Men nu har jag ju sovit 11 timmar nästan helt i streck! Ungarna vaknade en varsin gång innan Robin hann hem. Och när han kom hem så tog han dem när de vaknade. Min underbara hane <3

Nu har vi mysmorgon med film, pussar, kramar och lelle innan vi ska iväg och lämna knutt på dagis. 
Sen kanske jag till och med orkar städa innan jag och Madde ska ut.. :)



Det blåste så håret var överallt igår :)

Dag sex, med nya tag, 
Men fortfarande morgon.

Godmorgon mina vänner!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0