Torsdag.

Nu är det ju torsdag.. Och jag ligger så jävla efter i planeringen!
Skulle behöva måla dörren en gång till men det kommer jag inte hinna. Det får duga över helgen bara.
Städningen är inte klar än. Men den ska vi göra klart nu. Har iaf gjort klart alla fönster förutom köket. Så det börjar jag med.
Och jag har inte ens börjat baka än..
Det hade jag behövt börja med igår! Men jag hade verkligen ingen ork.
Ska liksom baka till ca 70 pers och dessutom allt vegetariskt. Vilket jag inte är van vid. Tur att jag hittade en tjej med världens bästa bakblogg för veg. Känns som att hennes recept kan bli lyckade.
Annars brukar jag ju alltid leta upp ett recept, göra det en gång och sen ändra det så att jag tycker att det blir bättre. Men det hinner jag inte nu.

Aja. Nu måste jag sätta fart..
Hejja mig :)



Kommentarer
Madeleine

Men varför måste ni göra allt samtidigt? Måla hade väl kunnat vänta efter helgen? Annars får du väl be om hjälp så du hinner. Typ från mig.
Kram

2013-09-06 @ 09:07:36
Anonym

Men varför måste ni göra allt samtidigt? Måla hade väl kunnat vänta efter helgen? Annars får du väl be om hjälp så du hinner. Typ från mig.
Kram

2013-09-06 @ 09:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0