Morgon!

Vaknar med ont i hela kroppen. Kan knappt röra mig.. 
Ska klä på mina barn och ta en långsam lång promenad. Kanske släpper det om jag får upp blodcirkulationen lite? 

Annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Beror lite på vad andra orkar göra. Jag skulle verkligen behöva ta tag i hemmet. Men vi får väl se. Just nu känner jag att det får vänta.
Fast om jag kanske springer och handlar något till hemmet så kanske jag får energin och inspirationen att göra fint här :)

Lillan tycker om sin gris som hon fick på bb av Ellen och Ellie! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0