Måndag.

Vaknade av världens mysigaste alldeles för tidigt idag!
Hade glömt att stänga grinden till knutts rum, så klockan fyra vaknade jag av att han kom och kröp ner hos mig och ville mysa <3
Satte på en film och så låg vi och kollade på den en timma innan han tyckte att det var dags att gå upp. Då satte jag på film inne i hans rum som han kollade på en stund.
Sen när Robin kom upp så tog han knutt och gick en promenad och jag tog lillan och gick hem till Karin. Det var mysigt. Hennes hund, Sune, var nog det larvigaste jag träffat. Så jävla söt, jag blev kär!! Och jag märkte inte av min allergi alls så det ska nog gå jätte bra att ha honom när hon jobbar :)
Sen när jag kom hem satte jag igång med storstädning. Inte riktigt helt klar än, lite småfix och torka golv kvar. Men det får vänta tills imorgon för nu är jag helt slut. Ska spendera resten av kvällen med att måla och sen lägga mig tidigt!

Idag har jag även gjort något jag tänkt på länge. Äntligen tog jag modet till mig och bara gjorde det! Känns otroligt bra! Och responsen var också jätte bra.
Hoppas att det gjorde någon nytta, för jag menade det verkligen!

Och så ringde jag en annan vc också. Så imorgon ringer sköterskan till mig så jag äntligen kan få hjälp! Lovely!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0