Längtan.

Andra och som tur är sista natten knutt är borta. Gud vad jag saknar honom. Han är i Norrköping med Elin och hälsar på Fiwa och millie. Vet att han har det bra och att de gör massa kul saker, men Gud vad jag längtar efter hans lilla hand i min. Hans pussar och kramar, all kärlek som han sprider. Ska bli så skönt att han kommer hem imorgon igen! Då ska vi mysa <3



Min lilla knutt, min bästaste kille <3

Annars flyter dagarna på, går lite i varandra. Jag gör minsta möjliga, försöker mest hålla mig på benen. Madde drar ut mig på promenader men annars händer inte mycket.
Idag var vi dock på BVC med lillan. Hon växer så det knakar :) fast jag vill att hon ska vara liten ju!

Imorgon tar jag nya tag till ett annat liv.
Appen är tömd och omstartad.
Ny app nerladdad.
Försöker tagga.

Godnatt vänner!


Kommentarer
Fiwa

Åh jag förstår att du saknar honom! Han är ju så fin :) <3

2013-09-26 @ 01:28:39
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0