Höst.

Igår var det en riktigt fin höstdag så jag och barnen spenderade nästan hela dagen ute.

På fm var vi och sprang lilla maxiloppet. Knutt tyckte att det var jätte kul och han fick massa fina presenter för det :)

På em gick vi ut och lekte. Vi gick runt till alla lekparker på gårdarna här och så kastade vi löv högt upp i himmelen så de regnade ner på oss.
Det var så himla mysigt <3






Annars så mår jag väl sådär. Konstant huvudvärk och extremt trött.. Illamående till och från.. Hoppas det blir bättre snart..

Dag tre avklarad.
Dag fyra påbörjad.


Av någon anledning så kan jag inte välja någon annan kategori än livet från mobilen.. Vet inte riktigt varför..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0