Helgen.

Den har varit så stressig, men så himla bra! Så många som kom och firade min älskling. Och han fick så himla mycket fint. Tack alla <3

Han fick dock aldrig sina presenter av oss. Han fick så himla mycket så det kändes som att han inte ens kollade på sakerna i slutet. (Fast senare kollade han och lekte med allt)
Vi tänkte att vi ger honom sina presenter på torsdag när Robin är ledig istället.

Nu efter helgen är jag helt slut. Jag tänker ta två dagar och inte göra något. Lite städning får det ju bli, men annars inget. Behöver vila.

Jag tog inga kort igår tyvärr, mer än några på knutt och frugan på kvällen när vi satt och åt tårta. Sen dog min mobil. Så ni får njuta av dem och av bilderna som Fiwa skickade till mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0