Det ger sig inte.

Sitter och funderar lite. Det måste ju vara sprutan som gör att jag ständigt är så fruktansvärt trött.. För det ger sig verkligen inte. Mår som att jag skulle vara jätte sjuk i hela kroppen.. Fast ändå mår jag ju inte dåligt.. Förstår ni? Men vi bestämde ju att vi skulle vänta och se hur det blir efter andra sprutan.. Så vi får väl se. 
Så länge får jag väl försöka sova mycket och kanske ändra mina matvanor också.. De är ju inte de bästa direkt. Leva på godsaker och kaffe blir man kanske inte så pigg av?

Igår smörjde jag rulles öron med aloevera för första gången. Såg redan bättre ut imorse. 
Både han och brorsan har utslag i öronen. Men nu blir de troligen av med dem :)
Vet fortfarande inte vad det är eftersom inte ens vet kunde säga vad det var.. Men så länge de försvinner så :)

Nu ska jag starta musiken, ta lite piller och sätta fart.
Är så allergisk mot tulle så går och nyser hela tiden! Jobbigt!

Han är bra fin iaf <3


Kommentarer
Saara

Jag kan ta Tulle :D saknar den lilla odågan!

Svar: Haha, ja han är go <3
Maliin

2013-09-19 @ 16:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0