Barnkalas.

Åh vad roligt det var! Ungar överallt! Nu längtar jag sjukt mycket till halloween! Då fixar vi någon lokal och har ett jätte party för alla barn! Det kommer bli sjukt kul. Och när man då har lokal så får man ju plats med verkligen alla! :)

Idag blir det också kalas. Fast för släkten. Mysigt!
Så nu ska jag sätta igång och baka igen. Muffins, bullar, tårta och kanske lite småkakor om jag hinner. Vi får se :)

Hipp hipp hurra!! Min lilla älskling fyller år idag! Två år, stor kille nu :)
Åh vad jag älskar <3

Lägger upp alla bilder från hela helgen senare ikväll eller imorgon. Men här kommer ett litet smakprov från igår :)



Kommentarer
Madeleine

Åh vad roligt med halloween party våran familj är gärna på om vi får, säg till när de ska planeras.

2013-09-09 @ 09:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0