Värkar och vila.

Det märks att knutt har varit hemma och varit sjuk nu senaste tiden. Har haft väldigt mycket värkar och ont i ryggen. Även om Robin har varit hemma så blir det ju inte samma vila för mig.
Men idag fick han äntligen gå till dagis igen! Han blev så glad när vi lämnade honom, märks att han har saknat det!

Jag måste verkligen börja ta tag i allt till bebis. Sätta ihop sängen, tvätta kläderna och fixa en låda att ha dem i och kanske fixa den trasiga vagnen..
Måste köpa första mössan också. Men jag är så besviken på att de inte har sånna som knutt hade. I år har de andra. Hade ju varit så gulligt om de hade haft likadana :)

Nu ska jag ta en dusch så jag kanske vaknar och sen sätta fart med hemmet. Har lite att fixa här inför helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0