Sovandes.

Ligger i sängen och borde sova. Jag är så sjukt trött, men känner samtidigt att jag är sugen på något så kan inte riktigt.. Men vet inte vad jag är sugen på heller..

Idag var jag ensam med knutt. Det gick bra. Vi hade en jätte mysig morgon med massor av pussar och kramar. Sen sov han som vanligt mellan 11-13 typ. När han vaknade åt vi lunch och så gjorde vi oss i ordning och tog en liten promenad i det fina vädret hem till Malin och Alex.
Det gick riktigt bra att gå dit. Vi gick jätte sakta och han körde själv sin vagn en bra bit. Jag ångrar dock att jag glömde min mössa. Blev lite kallt om öronen.

När vi kom till Malin och Alex så satt vi en stund så jag fick vila och sen gick vi hem till Eva och fikade :) ungarna röjde runt som bara den och hade jätte kul.
Knutt blev helt lycklig när han fick låna Tobbes pickadoller och leka med, sen fick han till och med med sig en hem :)

När vi hade varit hos Eva så körde Alex hem oss och så kom mamma och Janne hit och åt med oss.

Imorgon kommer min älskade hane hem igen <3 då ska vi kolla om knutts gamla säng går att använda till lillan eller om vi måste köpa ny. Ingen av oss kommer ihåg om vi hade sönder den eller inte.. Bra minne! Om den funkar så ska vi nog ta upp den och göra i ordning så har vi iaf gjort något.
Och så skulle Janne laga den trasiga vagnen imorgon också :) de köpte delar till den idag, värsta snällt av dem :)

Nu måste jag försöka sova, hoppas knutt tar sovmorgon imorgon!

Natti natti

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0