Orken? Hallå??

Förstår inte vart all min energi har tagit vägen? Nog för att man blir slö av att vara så här tjock och fet men det här är ju löjligt. Skulle lätt kunna sova hela dagarna. Och skallebanken som jag haft senaste dagarna gör ju inte saken bättre heller.. Tur att det inte är långt kvar nu. Tiden går sjukt fort och jag längtar så mycket!

Senaste dagarna har Robin varit hemma från jobbet eftersom att knutt har varit förkyld och febrig. Skönt att ha honom hemma och snart är nog knutt helt frisk igen!

Igår trotsade vi sjukdomar och skit och åkte ut till jogersö och grillade med Vanessa Kenny och Michelle. Kände att både jag och knutt behövde frisk luft. I början var det väldigt trivsamt. Knutt gick omkring och kollade på allt och verkade tycka om att vara ute. Speciellt med Michelle. Han ville vara hos henne hela tiden, han tycker så mycket om sin storasyster <3
Men sen när det blev mörkt så var det inte lika kul, knutt blev jätte ledsen och inget hjälpte, så vi fick åka hem. Och lika bra var väl det för så fort vi kom hem så slocknade både jag och knutt. Kul fredagskväll för Robin när vi båda somnade kl 20 ;) tur att han har din ps3 att umgås med då!

Idag ska vi också trotsa alla sjukdomar och krämpor vi har för att åka och handla. Robin ska få ny dump och Börje vill ha levande föda. Vi vill nog också ha lite föda. Dock inte levande..

Ska hoppa in i duschen så kanske jag vaknar lite.


Igår badade mina killar. Vatten överallt blev det. Men Gud så kul de hade :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0