Onsdag.

Och ännu en gång var jag tvungen att tänka till både två och tre gånger för att komma på vilken dag det var.. Hoppas det blev rätt iaf ;)

Vi har haft några jätte bra dagar nu, förutom i måndags när vi var tvugna att åka och fixa lite saker så har vi inte gjort någonting! Och det har varit så skönt. Jag behövde verkligen det.

Det märks att det inte är lång tid kvar till bebis nu. Jag börjar känna mig lite nere, jag är konstant törstig och energin börjar ta slut. Underbart att vara höggravid..

Nu måste jag göra mig klar så vi kan åka och sätta in pengar!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0