Måndag.

Idag var det uppgång tidigt för läkarbesök. Fick väldigt ont efter undersökningen men nu är jag iaf sjukskriven resten av tiden. Om det nu inte skulle bli så att jag skulle gå över tiden. Men risken för det är väl inte allt för stor eftersom hon vill ut redan nu..

Nu ligger jag i soffan, kollar när Robin spelar och väntar på att knutt ska vakna så vi kan åka och fixa allt som ska fixas. Lite handling, papper som ska lämnas och gymkort som ska sägas upp. Så onödigt att ha ett gymkort som bara kostar pengar när man ändå inte kan gå och träna. Försökte ju igår, men det gick ju inte så jätte bra..

Sen måste jag försöka fixa lite här hemma. Kanske kolla igenom alla bebiskläder och fixa dem. Börjar bli dags nu. Eller om det kanske får vänta en vecka till.. Vi får se!

Nu ska jag iaf ta något att äta medan jag väntar. Magen både kurrar och hoppar :)

Tror att jag lagt upp den här förut, men han är ju så söt där :)



Kommentarer
Fiwa

Vilket datum är det beräknat till nu igen? ;o

2013-03-04 @ 21:25:34
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0