Jobbig natt.

Den här natten kändes oändlig. Jag hade så ont så jag visste typ inte vart jag skulle ta vägen. Spelade ingen roll hur jag la mig, inget blev bättre. Och stackars lilla knutt hade nog ont i magen för han vaknade hela tiden och var ledsen. Och Robin fick gå upp och ta honom eftersom jag inte kunde.
Sen när jag väl hittade ett sätt att ligga på så kunde jag ändå inte somna. Då var jag hungrig, gick upp och åt, jätte trött men kunde inte slappna av, försökte kolla på något avsnitt men det hjälpte inte heller..
Sen vaknade knutt igen så jag gick in och hämtade honom, tänkte att jag kanske kunde få honom att sova med oss..
Knutt har inte sovit i vår säng mellan oss sen han var två veckor gammal typ. Han tycker att i mamma och pappas säng så ska man inte sova, man ska leka. Men efter en timma så lyckades jag få honom att somna med oss. Gud va mysigt det var <3 det är något som jag verkligen har saknat!!
Det var ju dock inte lika mysigt imorse när man vaknade av en liten fot som sparkade en i nyllet.. Det gjorde ont..

Eftersom natten blev som den blev så är jag riktigt trött idag. Inte bra för jag har massa måsten som måste fixas. Fast just nu så sover ju knutt så jag kanske också borde sova lite. Så kan han hjälpa mig med alla måsten sen, det brukar han tycka är kul :)

Så får det bli.. Natti natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0