Hopp spark knuff.

Det är ett himla liv på lillan :) skönt, då vet man att allt är som det ska.

Idag skulle jag få så mycket gjort, men orken räckte bara till hälften så resten får vänta tills imorgon.
Vi var iaf och storhandlade och så fick vi hem lillans säng och så började vi med städningen.

Jag måste verkligen försöka blogga mer på dagarna istället, när jag har mer energi. Annars blir det bara sånna här egentligen helt meningslösa inlägg om vad som hänt och inte hänt under dagen. Jag orkar liksom inte gå in djupare på något som jag kanske egentligen skulle vilja, behöva om inte annat. Jag har så mycket bitchande i mig som bara vill ut.
Men som sagt, nu har jag ingen energi så jag orkar verkligen inte..

Nu ska vi sussa.

Får se om vi kanske vaknar till det här imorgon igen ;)
Godmorgon bah, du är död! Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0