Zzzz...

Jag är så trött men lillan tycker att vi ska vara vakna :)

Rensningen och städningen idag gick väl sådär. Fick bort mycket skit men hemmet ser värre ut än någonsin, blir ju lätt så när man river fram allt man äger och har. Vi får fortsätta imorgon och hoppas på att allt blir klart då!
Ska ju träffa korv Ellen också hoppas jag :)

Idag har jag tänkt på hur skönt det är att ha en blogg, och hur skönt det är att kunna skriva av sig lite när man känner för det. Liksom få ut alla känslor helt enkelt.

Skickade iväg hanen förut så han fick leka med Jompa ikväll och jag har roat mig med att måla naglar. Nu myser jag och lillan och jag längtar verkligen efter att få krypa ner i sängen och sova. Hoppas att hon tycker att vi ska göra det snart..

Det är så jobbigt när barnen inte vill sova och man själv är helt slut. Men jag börjar vänja mig och trots allt så är det verkligen värt det.
Att vara mamma är det bästa som finns, inget kan mäta sig med det!
Kärleken är obeskrivlig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0