Världsbästastehanen!

Ja, det har jag verkligen! Inte bara för att han är helt underbar och står ut med mitt hemska humör hela tiden..
Vi satt och skulle boka biljetter nu till midsommar. Jag och lillasyster ska ju ta ungarna och åka till pappas stuga i Västerås. Men tågen och bussarna går så himla tokigt, massa lustiga byten och troligen så hinner vi inte fram så att knutt hinner dansa och åka traktor.
Men då säger min underbara hane att om vi bara gör kaffe så han hinner dricka det och vakna ordentligt på morgonen så kör han oss dit eftersom han inte börjar jobba förrän kl 14 sen.
Hur underbar är han inte då?! <3

Då slipper vi släpa och stressa, knutt hinner dansa och åka traktor och så får vi lite mer tid tillsammans <3

Och underbara lillasyster tar lillan imorgon natt så att vi får sova ordentligt så Robin orkar köra! Hon får sova på vägen och kanske en stund på em sen hos pappa.

Nu är det bara att hålla tummarna för fint väder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0