Tisdag.

Det blev ju inte mycket gjort idag. Elin kom hit sent, Robin och ungarna kom iväg ännu senare och sen hann vi inte så mycket innan killarna skulle iväg och fiska. Ska försöka hinna med massor imorgon när knutt är på dagis istället.. Även om jag egentligen borde sova då när jag har chansen.. Vet ju att helgen kommer bli jobbig.
Vi ska till pappas stuga och fira midsommar. Det kommer bli jätte roligt! Men mycket lite sömn känner jag på mig. Får försöka ta igen det sen och sova på dagarna när Robin är hemma.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Hoppas bara att lillan inte vaknar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0