Sthlm!

Sitter i bilen på väg till huvudstaden med familjen. Först ska vi dumpa av sonen hos sin farmor och sen åker vi och shoppar! Soligt och roligt! Och knutt hoppar som vanligt högt av lycka när man säger att han ska få leka med sin farmor ;)

Lite uppdatering om vad som hänt då.

I söndags kom Emma och hälsade på. Hon ville ju träffa knutt innan hon flyttar till Gbg. Det var mysigt, synd bara att knutt just nu är så trotsig och verkligen inte vill göra som man säger alltid.. Men han blev glad över att träffa henne iaf.
Och så fick jag träffa min korv Ellen också :) happy me! Vi träffas verkligen för sällan nu.
Igår började Robin på SSAB också, fast han går inte på förrän fredag, han var bara där på möte typ.
Knutt fick en kort dag på dagis. Jag och frugan gick och hämtade honom tidigare och tog en dag på stan. Käkade lunch och shoppade lite till ungarna. Mysigt!
Sen var jag ju ensam med ungarna på kvällen eftersom Robin var och hämtade vår nya bil. Det är lite pusslande för att få ihop det med en liten trotsig kille, en liten tjej som vägrar ligga själv, middag, bad och nattningar.. Men det funkar ju! Vi överlevde ju utan allvarliga men alla tre! Möjligt att jag var och snudda på gränsen till psykbryt där ett tag, men det gick bra!
Idag ska vi köpa babygunga till lillan så kanske hon kan ligga lite själv sen när man ska hjälpa knutt. Vi hoppas på det iaf, annars får jag lösa det på annat sätt!

Jaha. Nu babblade jag på och inlägget blev jätte långt igen.. Får väl slänga upp lite bilder på alla fina fynd sen ikväll ;)

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0