Söndag!

Ligger i soffan och slöar. Knutt sover, lillan kollar på tv och svärmor pratar i tele. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men ut i solen vill jag iaf. Måste få lite färg på benen. Man blir ju bländad!

Är inte så farligt trött idag ändå. Men jag ser riktigt sliten ut. Det gör mig inget.
Jag ser trött ut, jag luktar sur mjölk och jag har taskig hållning, sån är jag nu för tiden. Småbarnsmamma helt enkelt!
Och det tänker jag vara hela sommaren, sen i höst tar vi tag i livet och kroppen igen tänkte jag. Just nu lever jag latlivet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0