Snabb update!

Inne på trettonde timmen städning och ska snart ge upp för dagen!
Vi har fått sjukt mycket gjort idag knutts rum, vardagsrummet och sovrummet är fördigstädat och sprutat. Det mesta av allt vi har i tyg är tvättat och tumlat.
Imorgon tar vi resten så det blir klart!
Men imorgon får lillasyster komma och hjälpa mig så får Robin vara ute med ungarna!

Idag hade Elins kompis Linnea ungarna.
Hon är helt underbar med ungarna! Det känns verkligen jätte tryggt att lämna dem med henne! Så sjukt glad att hon finns! För oss betyder det jätte mycket att ha någon som ställer upp och tar dem och som verkligen vill göra det!


Nu kör vi ett sista ryck, sen är det äntligen sängen som gäller! Zzz...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0