Onsdag.

Måste erkänna det. Jag är helt slut! Slut både fysiskt och psykiskt, slut som människa.
Det tar på mig att inte sova, ta hand om mina små hjärtan, försöka städa, ha tid för min familj och mina vänner och träningen är inte ens att tänka på..

Men idag fick vi hem babygungan och lillan älskar den. Hon är så nöjd när hon ligger i den, så nu kanske jag kan lägga ifrån mig henne en liten stund, det kommer underlätta massor.

I natt ska Robin vara vaken eftersom han ska jobba natt imorgon. Så i natt tar han barnen så jag får sova.

Imorgon är en ny dag, nya tag.
Imorgon är jag förhoppningsvis en ny människa med nya friska krafter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0