Natt.

Det blir ännu en lång natt. Vet inte än hur mina barn kommer sova men jag sitter som på nålar i sängen och lyssnar efter deras små andetag.
Knutt vaknade för en stund sedan och kunde inte andas. Stackarn fick panik och kippade efter luft, Robin lyfte upp honom och jag ringde 112. Ambulansen kom och han fick inhalera, vilket inte var så uppskattat, usch så läskigt han tyckte att det var.. :(
Troligen har han krupp då.. Vilket betyder att inhalationen troligtvis inte kommer att hjälpa utan han kommer nig vakna om någon timme igen och inte kunna andas. Men vi har höjt hans säng och han har fått en extra kudde så nu håller jag alla tummar och tår för att det ska hjälpa. Nu sover han iaf och andas lugnt. Jag är glad att vi inte behövde åka in.
Lillan låter lite förkyld. Men henne har vi larm på så henne är jag inte lika orolig för ändå.

Tänk så mycket oro en så liten person kan skapa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0