Morgonmys <3

Sitter med mina två små hjärtan i soffan och kollar på barnprogram.
Jag gick upp imorse så att Robin skulle få lite sovmorgon, så tänker jag lägga mig sen när han kommer upp.
Vet inte riktigt när han kom hem i natt men han har nog inte sovit så bra för han har väckt mig och pratat massor!
Han är inte som alla andra riktigt. Han liksom väcker mig och pratar med mig och ibland tar det ett tag innan jag fattar att han sover...
I natt var det den här.
Han skakar mig och säger -åh vad bra att du är här...
Och jag svarar lite halvvaket - men älskling, du sover...
Och han säger -jaha.. Ja just det!
Och lägger sig och sover igen..

Han sa massa annat också men inte som jag kommer ihåg, var så himla trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0