Lördag!

Jag orkade aldrig skriva igår, var så himla trött eftersom lillan inte sov något på natten knappt.

Igår började iaf dagen med att vi försov oss. Jag vaknade kl nio, när knutt skulle vara på dagis. Då blev det lite panik. Fort iväg med honom till dagis och sen hem och försöka vila efter den jobbiga natten.
Sen gick jag och hämtade knutt igen och på vägen hem mötte vi pappa :) mysigt! Inte ofta vi träffas nu för tiden ju!
Sen när Robin kom hem från jobbet så åkte vi till blomsterlandet och köpte ett träd och sen vidare till storasysters kollo på kalas :) knutt passade på att bada och även dricka lite fräscht regnvatten ur hundskålen! Haha! Mysigt värre!

Idag tog vi sovmorgon till närmare tio, skönt!
Sen kom farmor hit, underbart! Jag passade på att städa lite lätt och sen åt vi lunch innan det var dags att bege sig till vc eftersom knutt är hes och hostig.
Han hade iaf inte lunginflammation och det är ju skönt. Men de trodde att han kanske hade förkylningsastma så han fick lite medicin för det som vi ska hämta ut imorgon!
Nu ska vi snart äta middag och sen mysa hela kvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0